KPN Microsoft Teams2022-04-13T14:27:15+02:00
KPN MICROSOFT TEAMS CRM INTEGRATIE

Met de Red Cactus integraties, koppel je eenvoudig elk CRM- ERP- softwarepakket (zoals AFAS, Realworks, Salesforce, Exact, Trengo, HubSpot, Zoho, Dynamics,  etc.) aan je Microsoft Teams van KPN. Kijk voor de volledige lijst hieronder. Staat jouw integratie er nog niet bij? Klik dan hier.

Wil je onze software 30 dagen gratis uitproberen?
Ja dat wil ik!
KPN MICROSOFT TEAMS CRM INTEGRATIE

Met de Red Cactus integraties, koppel je eenvoudig elk CRM- ERP- softwarepakket (zoals AFAS, Realworks, Salesforce, Exact, Trengo, HubSpot, Zoho, Dynamics,  etc.) aan je Microsoft Teams van KPN. Kijk voor de volledige lijst hieronder. Staat jouw integratie er nog niet bij? Klik dan hier.

Wil je onze software 30 dagen gratis uitproberen?
Ja dat wil ik!

Beschikbare CRM- ERP- koppelingen voor Microsoft Teams van KPN
  • Met de 2Solar Software CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit 2Solar Software CRM en kun je direct de klantkaart openen. De 2Solar Software CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Act! CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Act! en kun je direct de klantkaart openen. De Act! CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de AFAS Profit CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit AFAS Profit en kun je direct de klantkaart openen. De AFAS Profit CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus. Daarnaast is onze AFAS connector gecertificeerd door AFAS en wordt deze aanbevolen op de AFAS website (klik hier) als koppelmethode voor telefonieoplossingen.  
  • Met de AFAS Small Business CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit AFAS Small Business en kun je direct de klantkaart openen. De AFAS Small Business CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus. Daarnaast is onze AFAS connector gecertificeerd door AFAS en wordt deze aanbevolen op de AFAS website (klik hier) als koppelmethode voor telefonieoplossingen.  
  • Met de Alexion CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Alexion CRM en kun je direct de klantkaart openen. De Alexion CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Assu® CRM telefonie connector  verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Assu® van A.I. Automatisering en kun je direct de juiste actie openen. De Assu® CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de AuditCase CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit AuditCase en kun je direct de klantkaart openen. De AuditCase CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Belco CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Belco en kun je direct de klantkaart openen. De Belco CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.  
  • Met de BouwInfosys CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit BouwInfosys en heb je de juiste tools om de klantkaart te openen. De BouwInfosys connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Bullhorn CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Bullhorn en kun je direct de klantkaart openen. De Bullhorn CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de ByteGear telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een melding in ByteGear op je PC met de patiëntinformatie in  ByteGear en kun je direct de juiste actie openen. De ByteGear CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Carerix CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Carerix en kun je direct de klantkaart openen. De Carerix CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.  
  • Met de CATSone CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit CATSone en kun je direct de klantkaart openen. De CATSone CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Clientbox CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Clientbox en kun je direct de klantkaart openen. De Clientbox CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Codex CRM telefonie connector verschijnt bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een notificatie Codex met de klantinformatie en start er direct een call registratie in Codex. De Codex CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de CSS-CAR-Systems CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit CSS-CAR-Systems en kun je direct de klantkaart openen. De CSS-CAR-Systems CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Dation Rijschoolsoftware CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Dation en kun je direct de klantkaart openen. De Dation CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Autotask CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Autotask en kun je direct de klantkaart openen. De Datto Autotask CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.  
  • Met de DIAS Assurantie telefonie connector verschijnt bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct klantinformatie in DIAS Assurantie software.  Daarnaast kun je gesprekken opzetten vanuit DIAS Assurantie. De DIAS Assurantie CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Exact Online CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Exact Online en kun je direct de klantkaart openen. De Exact Online CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus. Daarnaast is onze Exact connector gecertificeerd door Exact en wordt deze aanbevolen op de Exact App Center website (klik hier) als koppelmethode voor telefonieoplossingen.
  • Met de Exact Synergy CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Exact Synergy en kun je direct de klantkaart openen. De Exact Synergy CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Exquise telefonie connector verschijnt bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct de patiëntinformatie in Exquise.  Daarnaast kun je gesprekken opzetten vanuit Exquise. De Exquise CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Exquise Next Generation telefonie connector verschijnt bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct de patiëntinformatie in Exquise.  Daarnaast kun je gesprekken opzetten vanuit Exquise Next Generation. De Exquise Next Generation CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de EyeMove connector verschijnt bij een inkomende oproep direct de klantinformatie. De EyeMove CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Faster Forward CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Faster Forward CRM en kun je direct de klantkaart openen. De Faster Forward CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Freshdesk CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Freshdesk en kun je direct de klantkaart openen. De Freshdesk CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Freshservice CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Freshservice en kun je direct de klantkaart openen. De Freshservice CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Google CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de contactinformatie uit de database van Google. De Google CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Gripp telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Gripp en kun je direct de klantkaart openen. De Gripp CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de HubSpot CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit HubSpot en kun je direct de klantkaart openen. De HubSpot CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de iDAS - BeesdA2 telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit iDAS en kun je direct de klantkaart openen. De iDAS CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de IDEXX Animana telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit IDEXX Animana en kun je direct de klantkaart openen. De IDEXX Animana CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Inserve CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Inserve en kun je direct de klantkaart openen. De Inserve CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Itris ViewPoint CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Itris ViewPoint en kun je direct de klantkaart openen. De Itris ViewPoint CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de KidsVision telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit KidsVision en kun je direct de klantkaart openen. De KidsVision CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Kolibri telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in Kolibri met de klantinformatie en heeft de gebruiker direct de juiste gegevens. De Kolibri CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Lightspeed eCom CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Lightspeed eCom en kun je direct de klantkaart openen. De Lightspeed eCom CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Lime CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Lime CRM en kun je direct de klantkaart openen. De Lime CRM CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Magento 2 CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Magento 2 en kun je direct de klantkaart openen. De Magento 2 CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Medicom - Pharmapartners CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up met de patiënt informatie en heeft de gebruiker direct de juiste gegevens. De Medicom - Pharmapartners CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Mews CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Mews en kun je direct de klantkaart openen. De Mews CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de MicroHis telefonie connector verschijnt bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct de patiëntinformatie in MicroHis.  Daarnaast kun je gesprekken opzetten vanuit MicroHis. De MicroHis CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Microsoft Dynamics 365 Business Central telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Microsoft Dynamics 365 Business Centralen kun je direct de klantkaart openen. De Microsoft Dynamics 365 Business Central CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Microsoft Dynamics CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Microsoft Dynamics CRM en kun je direct de klantkaart openen. De Microsoft Dynamics CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Oase Dental telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een melding in Oase Dental op je PC met de patiëntinformatie en kun je direct de juiste patiëntkaart openen. De Oase Dental CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Odoo CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Odoo en kun je direct de klantkaart openen. De Odoo CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Office365 (Outlook & Teams) CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de contact informatie vanuit Office365 en kun je direct een nieuwe e-mail openen. De Office365 CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de OutSmart CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit OutSmart CRM en kun je direct de klantkaart openen of een andere actie starten. De OutSmart CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de PerfectView CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit PerfectView en kun je direct de klantkaart openen. De PerfectView CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Pipedrive CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Pipedrive en kun je direct de klantkaart openen. De Pipedrive CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.

Ga naar de bovenkant