• Met de PerfectView CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit PerfectView en kun je direct de klantkaart openen. De PerfectView CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Pipedrive CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Pipedrive en kun je direct de klantkaart openen. De Pipedrive CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Radar CRM telefonie connector verschijnen de klantgegevens direct in beeld bij een inkomende en/of uitgaande oproep. De Radar CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Realworks CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in Realworks met de klantinformatie en kun je direct een Call Registratie starten in Realworks. De Realworks CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de RecruitNow CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit RecruitNow  CRM en kun je direct de klantkaart openen. De RecruitNow CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • With the RobinHQ CRM telephony connector, a tab immediately appears in RobinHQ with the customer information when an incoming and/or outgoing call is made, and the agent immediately has the correct data. The RobinHQ CRM connector is part of the Bubble telephony link from Red Cactus.
  • Met de RobinHQ CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een tabblad in RobinHQ met de klantinformatie en heeft de agent direct de juiste data. De RobinHQ CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Salesforce CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Salesforce en kun je direct de klantkaart openen. De Salesforce CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de SAP Business One CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit SAP Business One en kun je direct de klantkaart openen. De SAP Business One CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de ServiceNow CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit ServiceNow en kun je direct de klantkaart openen. De ServiceNow CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Sherpaan CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Sherpaan en kun je direct de klantkaart openen. De Sherpaan CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.  
  • Met de Simar CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een tabblad in Simar met de klantinformatie en heeft de gebruiker direct de juiste gegevens. De Simar CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Simplex telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een melding in Simplex op je PC met de patiëntinformatie vanuit Simplex - GSN - Dentale software en kun je direct de juiste actie openen. De Simplex CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Simplicate CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Simplicate en kun je direct de klantkaart openen. De Simplicate CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Smart Stone  telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Smart Stone en kun je direct de klantkaart openen. De Smart Stone CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Smart Trade telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Smart Trade en kun je direct de klantkaart openen. De Smart Trade CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Software Gemak (voorheen Unit4 Multivers) CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Software Gemak en heb je de juiste tools om de klantkaart te openen. De Software Gemak connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus. We ondersteunen zowel de Cloud als de on-premise versies van Software Gemak.
  • Met de Store365 CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Store365 en heb je de juiste tools om de klantkaart te openen. De Store365 connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.  
  • Met de Stratech-RCS Enterprise CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Stratech-RCS Enterprise CRM en kun je direct de klantkaart openen. De Stratech CRM Enterprise connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de SuperOffice telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit SuperOffice en kun je direct de klantkaart openen. De SuperOffice CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de SuperOffice On-Site telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit SuperOffice On-Site en kun je direct de klantkaart openen. De SuperOffice On-Site CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Syntess Atrium CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Syntess Atrium en kun je direct de klantkaart openen. De Syntess Atrium CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de TaxSys Pro connector verschijnt bij een inkomende oproep direct de klantinformatie. De TaxSys Pro CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Teamleader CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Teamleader en kun je direct de klantkaart openen. De Teamleader CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Tobias AX - Aareon telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een tabblad in Tobias AX - Aareon met de klantinformatie en heeft de gebruiker direct de juiste gegevens. De Tobias AX - Aareon CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de TOPdesk CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit TOPdesk en kun je direct de klantkaart openen. De TOPdesk CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Trengo CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in Trengo met de klantinformatie en wordt er direct een Call Registratie gestart in Trengo. De Trengo CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Tribe CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Tribe en kun je direct de klantkaart openen. De Tribe CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.  
  • Met de Twinq CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Twinq en heb je de juiste tools om de klantkaart te openen. De Twinq connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.  
  • Met de Urios CRM telefonie connector verschijnen de klantgegevens direct in beeld bij een inkomende en/of uitgaande oproep. De Urios CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Visma Djuma CRM telefonie connector verschijnt bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een relatie in Visma Djuma met de relatie informatie.  Visma Djuma CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de  WinTree® CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit WinTree® -TSD. Helaas ondersteunt dit softwarepakket het vooralsnog niet om een klantkaart te openen vanuit de pop-up. De WinTree® CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de XPS CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit XPS en kun je direct de klantkaart openen. De XPS Logic CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.  
  • Met de Yellow Yard CRM telefonie connector verschijnt bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een dossier in Yellow Yard met de cliëntinformatie en start er direct een call registratie in Yellow Yard. De Yellow Yard CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Zendesk telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Zendesk en kun je direct de klantkaart openen. De Zendesk CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Zendesk Talk telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Zendesk Talk en kun je direct de klantkaart openen. De Zendesk Talk CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Zig connector verschijnt bij een inkomende oproep direct de klantinformatie in het klant volg systeem (KVS). De Zig CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • Met de Zoho telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Zoho en kun je direct de klantkaart openen. De Zoho CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
  • With the Zoho telephony connector, with an incoming and/or outgoing call, a pop-up immediately appears in the screen of your PC with the customer information from Zoho and you can immediately open the customer card. The Zoho CRM connector is part of Red Cactus's Bubble telephony interface.
  • With the Zoho telephony connector, with an incoming and/or outgoing call, a pop-up immediately appears in the screen of your PC with the customer information from Zoho and you can immediately open the customer card. The Zoho CRM connector is part of Red Cactus's Bubble telephony interface.
  • Met de Zoho Desk telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Zoho Desk en kun je direct de klantkaart openen. De Zoho Desk CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.

Ga naar de bovenkant